Jaha, vad kan man säga??

Mitt break ifrån bloggen blev betydligt längre än vad jag någonsin hade räknat med.
Men nu jäklar ska jag börja igen, för den som kan tänkas vara intresserad :)
Så vad har hänt de senaste månaderna kan man ju undra, och hur gick det med doktorn egentligen??
Jo det ska jag tala om, men doktorn har det gått jättebra. Det visade sig att jag har en konstig bakterie i min tarmflora som inte ska vara där, förhoppingsvis kan man få den att hålla sig borta med antibiotika. Men ingen vet riktigt säkert eftersom det bara finns ett enda dokumenterat fall av detta i hela Europa.
Har väl egentligen alltid vetat att jag är super speciell lol.
Så summa summarum, jag har ätit antibiotika, mår just nu jäkligt gott, så håll tummarna för mig att de senaste 8 årens plågor är borta för ett tag.
Och hur gick det med min diet?? Jo den gick totalt åt pipsvängen, var uppe på 102kg ganska snart efter sommaren.
Så de senaste tre veckorna har jag börjat med LCHF mat, och fan vad det funkar bra!!! Är redan nere på 93,8kg :)
Så nu får ni väl följa med på min "nya" resa mot hälsa och storlek 42 ha ha!!
Kram på er godingar iallafall (om ngn fortfarande läser här)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0