Vet ni vad??

Jag har ju inte precis bloggat på länge och sist jag gjorde ett försök att hålla sidan uppdaterad failade jag ganska rejält.
Men nu är jag tillbaka med nya krafter, så ska försöka att bättra mig.
Så vad har hänt sen sist??
Inte så mycket egentligen, eller ja..
Jag har fuskat mig ur LCHF'n tyvärr och jobbar med mig själv för att komma dit igen. Som minst var jag nere på 89.8kg men är uppe på 92 igen. Tror att det mesta är vattenvikt, men är något irriterad på mig själv.
Jag tror att jag har en inbyggd mekanism som gör att jag förstör för mig själv, eller oxå är jag helt enkelt så sockerberoende att jag har för svårt att ta mig ur det. Just nu har det varit smörgåsar och potatis som har varit boven, men även chips och choklad till fredag och lördags mys.
Sitter just nu och funderar på om jag ska ta mig i kragen och börja om igen eller om jag helt enkelt ska vänta till efter jul så att det inte blir för mycket jo-jo av allt. Vi får se hur jag gör, allt jag vet är att jag ska vara nere i minst 75kg till sommaren. Och det ska jag lyckas med, så det så :)
Anyway, ska ta tag i denna dagen nu.
Ha det så bra så länge!!
Kram kram


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0