Mycket förändringar på gång..

Som sagt mycket förändringar på gång, inte minst på jobbet.
Vi ska omorganisera, och faktiskt har jag ganska höga förhoppningar på det. Tror att det kommer att bli väldigt bra i slutändan om bara rätt folk hamnar på rätt plats så att säga.
Jag har ju några arbetskollegor som jag även ser som mina vänner som jag inte gärna vill vara utan om jag ska vara ärlig.

Sen har vi en förändring som händer idag, kärleken är inne hos Nicklas Lidholm på "Needles of Pain" och får namnen på barnen intatuerade på underarmarna. Lovar att lägga upp bilder framöver, måste också komma ihåg att lägga upp bilder på min egna rygg som äntligen är färdig och ser bättre ut än vad jag någonsin trodde att man kunde få den då den var totalt messad.

Annars inte hänt så mycket idag, fått en förfrågan från Mickis att göra en bloggdesign åt hennes kompisar. Så det ska vi nog fixa till framöver.

Ohh har julmusik i mp3-spelaren just nu, och fan en ganska dålig låt men ack så bra på att sätta sig i huvudet är Lady Gaga's nya låt...och bara för det bjuder jag på den till er så att ni också kan få den i huvudet en stund lol..

Kram kram på er godingar!!



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0