Hade en sån jäkla dröm...

...när jag sov. Drömde att hela huset var fullt av björnar och att de var på väg att lemlästa hela min familj, och precis när jag drömde att jag låg på golvet och spelade död, björnen stod över mig och nosade i håret och skulle precis nafsa till mig.... Ja då fan vaknade jag, hunden nosade på mig...jag skrek i högan sky och hundjäkeln for i väggen....
Snacka om att spendera den efterkommande halvtimmen fjäskandes för honom....stackars liten..Där fick han för att han ville kolla till mig när jag sov.

Så vad har hänt idag annars då? Inte så mycket faktiskt, stressat som vanligt på jobbet. Den där förbannande telefonen vill helt enkelt inte leva utan mig ibland, fick tack vare en person "bara" 25 minuters lunch idag eftersom jag var tvungen att prata med akuten då hon inte ville/kunde göra det själv. Och sedan gick hon bara ut från lunchrummet med mig sittandes där i telefon... Så det var bara att snällt gå tillbaka ut och jobba. Men jag ska väl inte klaga egentligen, vissa andra stackare hinner inte ens med lunch. Och de gånger de väl hinner med den så tar de typ 10 minuter om ens det. Fattar inte att vi "får" ha det på detta sättet, inte fan är det personalgynnande på något sätt.

Ja ja, en ny dag imorgon. Min älskling får sin för tidiga julklapp imorgon, nya tatueringar på underarmarna. Barnens namn, han är så underbar mot dem. Älskar honom över allt annat!!!
Kram på er godingar och ha en härlig kväll.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0