Ja detta gick väl si så där...

Så maten idag hittills:

ca 2 liter vatten
3 koppar kaffe
1 kopp (stor) cappucino
ca 4 dl 0.2% lätt yoghurt
1 barnportion ris och kyckling gryta
1 päron

Sen blir det nog bara vatten resten av kvällen och ändå känns det som om jag har överätit, antagligen enbart eftersom jag åt "riktig" mat när jag kom hem (kände att magen behövde det för att inte krasha).
Och sen hade jag ju inte behövt den där cappucionon, men fan vad gott det var.
Inte haft något socker i kaffet dock, bara mjölk.

Inte så dåligt iallafall, kanske??

Jag skrev detta: [lisa bjernhagen]

sv: oja :) tackar så mycket! detsamma :D

2010-03-01 @ 18:16:12
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0