Veckans vikt.

Jaha, söndag igen och åter dags att ställa sig på vågen.
Är inget stort fan idag eftersom jag överåt en hel del igår...
Stod ju på vågen i onsdags och då visade den 95.6, men idag söndag är jag uppe på 96.5 kg.
Så totalt på 4 veckor har jag nu gått ner 3.4 kg, fan det är så mycket mindre än vad jag ville!
Det blir alltså (efter att ha lånat miniräknaren en stund) 0.85kg i veckan, och jag hade ju som mål 1 ½ kg i veckan.


Men men, som jag säger varje vecka, det är väl bara att ta nya tag från imorgon igen.
Vill ju så oerhört mycket gå ner alla de 26.5 kg som är kvar, helst innan sommaren (vilket verkar ganska stört omöjligt just nu).

 

Ja ja, kram på er iallafall och ha en härlig söndag.



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0