Vad har ni gjort ikväll då??

Själv har jag precis fyllt på mp3 spelaren med musik. Har haft alldeles för tung musik i evigheter på den nu, och kände för lite lättare toner. Så detta var vad jag har lagt på den ikväll:


Polly Scattergood - Polly Scattergood (Hela albumet)

Kent - Röd (Hela albumet)

 

Trapt - Only Through The Pain (Hela albumet)

 

Och sist men inte minst, bara för att hon är så underbart humoristisk:

Kate Mucicci (Diverse låtar)

 

 

Så där har ni, jag kommer nog att tröttna på dem inom snar framtid.

Men det är ju alltid kul att ha lite nytt i öronen när man åker till jobbet, eller hur??


Jag skrev detta: Emmelist

aha okej... så du har ett maximum på kalorier också? ojoj...sånt orkar man väl inte ens räkna? :P



haha ja i veckan har jag en massa massa jobb. mår dåligt av att bara tänka på det :(

2010-01-24 @ 23:03:51
URL: http://emmelist.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0