Trött i huvudet

Fy sjutton vad jag är trött i huvudet nu.
Befunnit mig inne i stan med två fyraåringar hela dagen, jag skulle ju avsluta med att storhandla, men får göra detta på fredag istället.
Kunde bara ta mig igenom affären och skaffa det jag akut behövde idag eftersom varje hylla inne på ICA innebar mer skrik från barnen; "Mamma, kan jag få..." "Mamma jag vill ha..." "Mamma köp...." "Mamma jag tycker om.." "Mamma, jag tycker inte om..." "Mamma varför??" (Följt av högt skrikandes tvillingar)..
Så näpp, ingen storhandel idag.
Däremot har jag äntligen hittat den perfekta födelsedagspresenten till våran dotter som fyller 13 den femte februari, YAY!!
Och jag har gjort den årliga kontrollen av livmodern, samt fått konstaterat att barnen är smarta och har inget fel på synen.

Så jag antar att turen in till stan var ganska bra ändå. Kan dock inte hjälpa att ett litet leende spred sig i ansiktet när jag äntligen kunde lägga barnen för natten alldeles nyss :)

Vad gör ni ikväll då??
Kram kram


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0