Tjohoo det är fredag!!

Så äntligen är denna veckan snart över!!
Barnledig helg på väg, sovmorgnar, stanna uppe längre och bara ta hand om mig själv.
Jag vet att det kanske låter lite egocentriskt men präva själva att ha två likadana fyraåringar hemma i trotsålder. Tro mig, det är skönt med ett litet break då och då.

Nu börjar jag känna av viktminskningen oxå, kläderna sitter lösare än någonsin. Och jag insåg att fortsätter det så här så får jag snart gå omkring i mysbyxor och lyvtröjor fram till det att jag är färdig med viktnedgången.
Jäkla I-landsbekymmer va??

Ja ja, klockan är tio i sju och det är dags att börja jobba...

Men vet ni vad??
Det är ju fredag!!


Jag skrev detta: Emmelist

jo jag vet.. har en massa problem med min blogg :(



haha. fan vad jag hatar att folk älskar fredagar och helger... jag jobbar ju alltid då :(

2010-01-29 @ 12:09:38
URL: http://emmelist.blogg.se/
Jag skrev detta: MyzaaN - Princess Pink

kul att du gillar den:D

jaså:O har ingen anning om vad do kostar i affären :P men du har sääkert rätt :D

va ska du göra idag då? fredag och allt kram <3

2010-01-29 @ 14:08:16
URL: http://myzaans.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0