Snart klarat 72 timmar...

Och jag är fortfarande inne på samma bana.
Har inte ätit något godis även fast vi har massvis hemma, duktig jag är va??
Jag har tränat Zumba 2 dagar i rad även om det får mig att känna mig lika sexig som en tunna full med ruttna potatisar. "-Roll those sweet hips"...ja just det, vilka höfter?? Ahh du menar den där stora valken som går från ena höften - över magen (valk nummer två där) - till andra höften - över ryggen som en köttig hylla - tillbaka till den första höften igen??

Ahh ha!! Då fattar jag, och japp, känner mig precis som en tunna. Och när de där 20 minuterna är över så ser man de där tunna supersnygga tjejerna vifta glatt hej då på videon medans jag själv står där, högröd, svetten lackande och egentligen i ett enormt behov av syrgas.
Men men, skam den som ger sig. Blir väl aldrig lika snygg som de är i kropparna, man får komma ihåg att man har en vanlig graviditet plus en tvillinggraviditet bakom sig. Men jag ska försöka så gott jag kan iallafall, och plastik kirurgi kan man ju glömma. Jag är inte gjord av pengar....spela lotto kanske??

Mat idag blev makaroner, med bacon och lök, lite ost och rivna morötter, insåg att jag inte precis äter det bästa men jag håller mig runt 1700 kcal per dag hittils. Behöver bara lära mig att sprida ut det lite eftersom jag för tillfället bara äter frukost, middag plus en frukt på kvällen.

Så där är det tummen upp för dag nummer tre, nu väntas jobbet imorgon och jag insåg precis att jag inte har något att ta med till frukost....sjutton oxå...


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0