Så!!

Då var julen bortstädad här hemma, inte en minut för sent om du frågar mig. Det konstiga dock är att jag gör det med sorg varje år, för när man väl tar bort det innebär det ju att det i stort sett är ett helt år kvar till nästa jul.
Och just nu med två 4-åriga pojkar i huset så är julen helt underbar igen, de tror ju på tomten.
Insåg oxå att jag nog är en ganska "plottrig" människa, när alla tomtar m.m försvann här hemma så blev det oerhört naket i huset.... Får nog åka och köpa blommor eller något för att fylla upp det, måste oxå försöka spara lite pengar så att man nån gång kan skaffa lite nya möbler.
Så mycket man vill här i livet eller hur??

Näe dags för Zumba och matlagning antar jag.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0