Produktiv

Har jag faktiskt varit idag.
Massor att göra här på jobbet, tråkigt när man aldrig har tillräckligt mycket platser att spela med.

Men förutom det har jag haft samtal med dagis angående en av dagisfröknarna som jag inte kommer överens med alls. Det är så skönt när man känner att man kan säga vad man tycker och tänker och äntligen få medhåll från en av de andra fröknarna där. Samtalet resulterade i att de nu ska ha möte med henne i eftermiddag och kolla vad sjutton hon håller på med.

Jag ska även ut på skorean och köpa nya vinterskor till tvillingarna, plus att jag oxå har beställt en tårta till Mickis till nästa fredag. En choklad och maräng tårta med svart marsipantopp och utskurna vita stjärnor och en rosa dödskalle blir det på den samt texten Mikaela 13 år. Så jag hoppas att hon blir nöjd tyvärr blev det ju inte en Tokio Hotel tårta som hon egentligen önskade men ändå tillräckligt tuff hoppas jag.

Näe nu är det snart dags för lunch iallafall.
Kram på er och ha en bra dag.


Jag skrev detta: Emmelist

hej stumpan! jo det är bra! själv då+

2010-01-26 @ 13:30:28
URL: http://emmelist.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0