Never ending story...

Tvätten i detta huset verkar aldrig ta slut, helt otroligt. Sätter nog snart lås för Mickis garderob. Jag menar en trettonåring som bara har suttit hemma i huset hela dagen och tro det eller ej, men lyckats byta kläder ca 5 gånger!! Undrar om minnet verkligen sviker mig för fort dessa dagar?? Kanske det var så jag gjorde oxå på den tiden??

Iallafall så har jag lyckats handla idag på ICA, och 2-0 till mig nu, lyckades gå förbi hela godis sektionen utan att så mycket som fundera över vad jag var sugen på. Det är ju detta som mitt problem har varit tidigare, jag har funderat på mat och godis och vad jag kan tänkas baka mest hela dagen. Inte undra på att man är 50 kg plus på 10 år, i och för sig så har jag två graviditeter bakom mig oxå men ändå. Funderar dock fortfarande på vad jag kan tänkas baka, det är ju så skoj. Förutom att baka bröd, jag verkar aldrig lyckas med det, blir knäckebröd varje gång lol.

Zumban och allt annat är gjort för dagen oxå, men känner mig väldigt trött idag... Och om ni visste vilken träningsvärk jag har. Tydligen finns det muskler på vissa ställen i kroppen jag inte visste om :P Men det är väl bara att härda ut antar jag. Som en kompis sa till mig : "- Det som inte dödar härdar!!".

Dagens roliga att sluta bloggen med:
En gammal kompis till mig laddade upp ett antikt kort på mig, snacka om asgarv. Döm själva:

Kram kram


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0