Myser

Japp idag myser jag :)

Fick sova till klockan nio, helt underbart.
Ursäkta dålig uppdatering igår, men jag var på så dåligt humör när jag kom hem från jobbet. Hamnade i ett högljutt gräl med min chef, eller rättare sagt hon skrekt högt åt mig. Framför alla mina andra kollegor, och helt utan anledning, jag stod bara på mig lite för att jag ville veta hur jag låg till i flexen...
Jag kan förstå att det har varit mycket för henne det sista på jobbet med alla ned-dragningar etc, men inte fan ger det henne rättighet att skrika åt mig på det sättet...
Så man kan väl lugnt säga att jag inte ser fram emot måndag, ska nog börja leta ett nytt jobb snart..
Har fått nog nu...


Lugnade ju ner mig något framåt kvällen igårkväll, så jag bakade biskvier och sen läste jag färdigt den sista boken i Twilight-serien.
Och titta vilka fina kakor jag lyckades baka (första gången jag har gjort dom)

Jag vet att de borde ha varit lite rundare, men ändå.

Mickis ville ju ha dem till sitt kalas nästa fredag, så vad gör man inte som mamma.

 

Ska sätta mig och leta idag och se om jag kan hitta några mer dvd:er med Zumba, insåg att man tröttnar rätt snabbt på musiken när man gör samma pass om och om igen. Så vi får väl se vad jag kan hitta.

Idag vet jag inte alls vad jag ska göra, hela dagen är helt fri och jag behöver inte ta hänsyn till någon eller passa någon tid. Jäklar vad skönt.

 

Vad händer hos er idag då??

Kram kram


Jag skrev detta: Mikaela Urbom

Så mysigt =D de där kakorna såg riktigt smarriga ut!

Kraam

2010-01-30 @ 11:14:10
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0