Mätt..

och totalt avslappnad nu. Gjort allt jag ska på listan idag, promenaden, Zumban, maten m.m,
hållt mig ifrån lördags-godiset och de mesta av allt det andra som jag ska.
Jag säger det mesta eftersom jag faktiskt tog lite efterrätt efter maten,
men hallååå, det är FAKTISKT lördag idag ^^.

Nu ska jag fortsätta läsa min bok, "När jag hör din röst" av Stephenie Meyer (den andra boken i Twilight serien)
och bara njuta av att det är så tyst och stilla här hemma....eller ja...tyst från barn iallafall.
Har ju sambons spel som skriker "Changing mag", "Target down", "Securing Alpha", "Heads up" osv,
men tro det eller ej, stör mig inte ens över det idag :)

Imorgon är det dags för den mest fruktade dagen på hela veckan,
ska väga mig för att se hur det nu har gått efter en vecka av duktighetsvansinne.
Håll tummarna för mig så är ni goa :)

Näpp, boken skriker mitt namn och det är dags att fortsätta njuta här hemma.
Ha en helt jävla underbar kväll ni oxå.

Härliga kramar på er!!

Jag skrev detta: MyzaaN - Princess Pink

tack :D

ja det känns bra . har dock ingen blogg lust. eller ja jag har inte lust till något alls längre men ja (A) haha kram<3

2010-01-09 @ 21:35:48
URL: http://myzaans.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0