Kan inte andas!!

Kan...inte....andas...alls!!!

Jäklar i min själ, gjorde precis Zumba Sculpt and Tone passet på 60 minuter!!
Det började smaka härligt järn i munnen efter 20 minuter, helt färdig nu..
Att man kan vara så otroligt ur form alltså, fattar inte det? Men jag tog mig banne mig igenom det och är så stolt just nu även fast jag sitter här högröd i ansiktet, svettig och skakig som ett asplöv ha ha.
Måste göra vissa saker fel dock , jag tränade med 1 kg's vikter i båda händerna och efter vissa saker sa dom på DVD'n "-You feel that in you arms??" eller "-You feel that in your abs??", och inte fan kände jag något där?? Kände bara att jag hade andings-svårigheter och något jäkla total-fel på min koordination.
Säg mig en sak, hur fan ska man kunna hålla in magen och samtidigt andas på ett bra sätt?? Det är vad de säger iallafall "-Keep those abs tight, and breath deep" och jag svarar för mig själv (där jag står inlåst i sovrummet med gardinerna fördragna då grannarna inte ska få en gratis föreställning)"-I am f***ing doing that you morons!!!, just please help me get some air in between!!!!"

Ja ja, dags att ta ett långt välförtjänt bad antar jag, måste bara syresätta mig lite till tror jag.

Kram kram

Jag skrev detta: LOUISE

Oj, det låter som ett jobbigt pass. Du gör rätt i att ta ett bad! :D

2010-01-09 @ 16:01:19
URL: http://lnyberg.blogg.se/
Jag skrev detta: Amis

Vad kul att ha dig med =)

Det enda du behöver göra för att deltaga är att skriva ett inlägg om Veckans Bloggare och länka till min sida.

I morgon kör vi =)

2010-01-09 @ 16:09:45
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Jag skrev detta: NAISY- Anna i landet Upp och Ner

Vad duktig du är! Jag säger alltid att jag ska börja träna, men jag är ack så lat....Skitfin blogg förresten, har du gjort designen själv? Me like! :)

2010-01-10 @ 05:21:18
URL: http://naisy.blogg.se/
Jag skrev detta: Emily Sophie

Är dvd:n värd att köpa? Är lite sugen :)

2010-01-10 @ 23:08:12
URL: http://www.emilysophie.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0