Jupp totalt inaktiv...

..jag vet.


Men jag har inte haft någon bra helg, mycket irritationsmoment.
Allt jag tänker såga om det är att barnens far kan fara åt....ja ni fattar.

F'låt iallafall får extremt dåliga uppdateringar, ska försöka att bättra mig.

Så som ni kanske förstår så har jag alla barnen hemma hela helgen, så det har inte blivit mycket vila, ingen skön sovmorgon eller så. Missförstå mig inte, jag älskar mina barn. Men ibland kan det vara skönt med den där pausen man får från dessa små 4 åriga trots-monster när de åker till sin pappa.

Köpte tillochmed en påse lant chips igår för att trösta mig med lite, så var det med det.
Vad har ni gjort i helgen då??

Kram kram


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0