Jo du det är faktiskt sant :)

Man blir svettigare ju längre man har tränat. I början för två veckor sedan blev jag inte så svettig, jag menar yes jag förlorade nästan medvetandet eftersom det var så jävla jobbigt. Och yes jag ringde nästan ambulansen ett par gånger eftersom andningen inte riktigt ville komma igång efter ett pass.. Men jag var ju i stort sett inte svettig. Men nu....HALLÅ!!! svettas som en gris och inte bara det, ser ju ut som en gris, helt illröd i ansiktet och fortfarande lika tjostig i bröstet (uhhrmmm kanske vore nämnvärt att påpeka att man är rökare??)

Har varit igång hela dagen nu, men imorgon är vi lediga.
Eller ja, lediga?
Jag ska ta med tvillingarna in till stan eftersom de ska på sin fyraårskontroll, sen ska jag själv till barnmorskan för cellprov, p-spruta, blodtryck plus viktkontroll. Så vi har nog att göra, ska nog kika upp på jobbet ensväng oxå eftersom jag måste åka med 09.20 bussen för att komma in till stan och hämta p-sprutan, men vi har inte tid på BVC förrän klockan 11.00.
Och efter allt det ska jag storhandla, japp ni hörde rätt. Alla mödrars mardröm, jag ska storhandla med två trotsiga fyraåringar i släptåg :)

Näe nu ska jag kika på andra bloggar och spela mina FaceBook spel.
Kram på er!!

Jag skrev detta: Emmelist

mäh! mitt svett som är så himla smaskigt? ;P



just ja... skulle ju be killen ladda hem det där ;)

2010-01-19 @ 19:52:36
URL: http://emmelist.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0