Jag vet!

Jag har varit lite away idag, ber om ursäkt :)

Hade en totalt nedstressad dag på jobbet, skyndade mig hem för att sedan få besök av en jobbarkompis och hennes hund Zigge. Så vi har varit ute i den frusna världen och låtit hundarna leka av sig. Fan vad kallt det var!!
Men som ni ser på bilden hade hundarna det hur kul som helst.

Maten är avklarad och barnen har åkt till sin pappa över helgen,
så nu ska jag bara slappa resten av kvällen och ta en lång härlig sovmorgon imorgon bitti.

Förresten, kom på en sak förut....
Det är fan sant, det där varför man använder raklödder när man rakar benen egentligen...
Det är ju bara så att man vet vart man har rakat!!
Eller???

Skriver mer lite senare, dags att trakassera lite vänners bloggar och facebook nu.
Kram kram


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0