Jag är inte klok...

Har precis ätit en stor måltid med ris och korvstroganoff...och avslutade det med chokladpudding och vispgrädde..
Men vad fan, även om man bantar måste man väl få unna sig lite ibland??

Förresten måste få eran åsikt om en sak, är denna ute eller inne??
Jag menar jag är ju sugen på att skaffa mig en rosa jacka att ha lite längre fram, och älskar verkligen looken på denna jackan. Kanske jag börjar bli för gammal eftersom jag kan faktiskt komma ihåg för ganska många år sedan att dessa jackor då var populära...
Så därav frågan är den inne eller ute??

Kram kram


Jag skrev detta: Johanna

skitsnygg jacka - vill oxå ha men kanske inte i rosa... ;) Äsch, strunt i om det är modernt eller inte, huvudsaken är väl att man själv trivs i den!!!! :)

2010-01-24 @ 21:52:44

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0