ja just det...

Glömde säga...det enda som orsakade lite irritation i morse..
Busschaffuören... jag menar här går jag på bussen 06,00 och tänker sätta mig i mörkret i bussen och lyssna på lite soft musik på mp3 spelaren...Men NEJ!! Varför skulle jag få göra det, busschaffuören har alla lampor tända (aj, det gör ont i ögonen) och spelar Mix Megapol på  radion på högsta volym (Aj, det gör jävligt ont i mina öron).

Jätte trevligt eller hur??


Jag skrev detta: Anonym

hejhej,fin blogg!

har du läst twilight eller sätt filmen? vad tycker du om det isåfall,

och om du gjort båda delarna ,vad tycker du är bäst? kram

2010-01-25 @ 11:29:54
URL: http://famousgirlz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0