Ja!! Jävla ja!!!

Nu kommer jag att ha att göra de närmaste dagarna iallafall :)
Har fått tag på den fjärde och sista boken i Twilight serien!!
Så nu jäklar ska glasögonen fram he he.

Funderar oxå på att göra om designen på denna bloggen till helgen, om jag får tag på lite bra bilder bara. Tycker verkligen det är helkul att exprimentera med CSS-koden.

Ett annat YES idag är att vi nu blir barnlediga helgen, sovmorgon here i come!!

Har insett att en enda liten (?) människa (jag) är full av en väldans massa drömmar.
Drömmer om framtiden mycket nu för tiden, om hur jag vill se ut, kläder jag vill köpa och äntligen kunna använda. Jag vet att allt låter väldigt ytligt, men om sanningen ska fram så ändras ju det inre till det bättre oxå om man mår bättre på utsidan, eller hur??
Om inte så får ni väl tycka att jag är ytlig då, har efter 32 ½ år på denna jorden äntligen insett att jag egentligen inte bryr mig så mycket vad andra tycker om mig...fast vad är det inte att tycka om?? lol...(självsäkerheten är hög idag, jag vet^^)

Har oxå funderingar kring längre fram i livet, bröllop, bättre hus m.m. Sånt som jag vet kommer att hända, bara sambon får ett jobb så att vi slipper leva på en enda lön. Eftersom han kommer från Skottland, som är ett EU land så är han tyvärr inte berättigad till några bidrag eller något annat fram till den dagen han börjar arbeta och kommer in i systemet. Jäkla EU regler!!

Men visst är det skönt att ibland drömma om framtiden och se fram emot saker??
Händer det så händer det, och om inte...ja, då har man ju iallafall fått vara lycklig en stund medans man drömde om det :)

Näe , dags att kolla lite sidor m.m. för att sedan lägga barnen och efter det sätta mig i lugn och ro med min nya bok.

Kram på er godingar!!

Ps. Hatar verkligen det nya blogg.se, kan ju inte göra hälften idag pga olika buggar :S Ds.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0