Händelselös dag

Har det faktiskt varit idag, men det hör väl söndagar till antar jag??
Jag menar inga affärer är öppna, man sitter med den vanliga ångesten för att man ska tillbaka till jobbet imorgon, barnen kom hem från sin pappa, ja ni fattar.
En helt vanlig tråkig söndag.

Jag läste ut boken idag, tog mig 4 dagar denna gången.
Tror att jag läser alldelses på tok för fort, men är den bra så är den.
Så svårt att lägga ifrån sig den då :)

Så nu sitter jag här, glad över vad vikten visade idag,
träningvärk i varende del av min kropp efter att ha Zumbat hela veckan.
Jag är faktiskt rätt fascinerad av att jag klarade det, jag har ju liksom inte tränat på typ 10 år!
Alltid bara tänkt tanken, men aldrig gjort något åt det.

Har en fyraåring som gnäller hela tiden, den andra har bara lätta attitydproblem.
Fattar inte att enäggstvillingar kan vara så olika men ändå så lika.
Antar att det är trotsåldern igen, men efter en månad av gnäll som det har varit nu börjar man som förälder bli ganska trött och längta efter att de blir lite äldre.

Ångesten över jobbet åsido, nu blir allt tillbaka till normaliteten igen imorgon,
tvillingarna på dagis och Mickis tillbaka till sin sista termin i årskurs 6.
Fan vad stor hon börjar bli nu, och jäklar vad gammal jag känner mig helt plötsligt när jag tänker på det.

Kanske är det dags att börja tänka på att bli vuxen nu då??  Jag vill ju verkligen inte det, har liksom fastnat någonstans runt 25 - 28 år. Undrar om det är så för alla, känner alla att deras föräldrar är de som är vuxna och själv är man alltid fast som ung?? Det är nog så jag ser på det iallafall, om jag ska bli vuxen måste jag bli lite mer som mina egna föräldrar, och tro mig, jag vill faktiskt inte det.....
Njae, tror nog att jag ska stanna där jag är ett tag.
Man måste ju få lov att vara barnslig när man vill, eller??

Jag skrev detta: Emmelist

hahaha ja det kanske är så :P

vad pysslar du med ikväll då?

2010-01-10 @ 18:13:26
URL: http://emmelist.blogg.se/
Jag skrev detta: Sune...the girl

Ut och ragga röster. Du är finalist i min dagens bloggtävling!

2010-01-10 @ 19:21:50
URL: http://tillganglig.blogg.se/
Jag skrev detta: Mikaela Urbom

Tack snälla du :) Det var roligt att höra

Kram på dig! <3

2010-01-10 @ 19:58:48
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Jag skrev detta: Nebb

Intressant blogg :)

2010-01-11 @ 19:17:12
URL: http://nebb.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0