God morgon (eller middag)

Japp, hade ställt klockan på 05.30 imorse! Tog mig ett par sekunder att inse att jag faktiskt hade sovmorgon och somnade om.
När jag vaknade var jag ute med Kaiser och för första gången drog han pulka med en av mina söner bakom sig. Han njöt av det och promenaden var roligare för en gång skull.
Annars har morgonen varit väldigt lugn, vägde mig lite snabbt imorse och insåg att ingenting har hänt på hela veckan.. Blev lite deprimerad, men i och med att jag tränar oxå så antar jag att musklerna kommer att väga mer än det jag förlorar i vikt till en början... Men ändå :(

Annars ska jag ha en tvätt-dag här idag, dags att komma ikapp med allt.
Vad ska ni göra idag då??

Kram kram


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0