Fy skäms!!

Japp, fy skäms på mig!!

Har inte haft en bra dag idag...matmässigt iallafall...
Halkade dit så det skrek om det på jobbet, en patient som nu har tillfrisknat kom upp till oss på avdelningen med tre stora tårtor.

Yes ni läste rätt... 3 STORA TÅRTOR!!

Det är ju som att lägga fram kokain framför en missbrukare, så vad gjorde jag om inte åt en bit. Ingen stor bit men ändå en bit, det är väl synd att säga att självförtroendet var i topp efter det. Och sen blev det som en snöboll effekt av allt. Orkade inte träna Zumba när jag kom hem eftersom jag frös så jäkla mycket (inte sjutton ville jag förlika mig med tanken på att jag faktiskt skulle bli väldigt varm om jag bara började lol) och sedan som grädden på moset så åt jag pommes frites och micropizza till middag idag.

Så där har ni det gott folk, Mie är en mycket instabil person idag!!!


Åhh ja just det, inte bara instabil, utan en frysande instabil person, är kall ändå in i märgen, sitter med mjukisbyxor, luvtröja, strumpor + raggsockar och min morgonrock...ha ha..Gammal tant eller??



Extremt frusen




Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0