Fröken Perfekt??

Japp man kan ju alltid önska iallafall, right??

Ställde mig på vågen för en stund sedan, jag har bara(?!!??) gått ner ½ kg på fyra dagar. Antar att det var min jäkliga dag igår som ställde till det, ser inte en chans just nu att lyckas med 1 kg till på tre dagar :S

Men idag är en bra dag så jag intalar mig själv att jag faktiskt duger som jag är!!

Ska hoppa i ett bad nu. Hörs sen!

Tänkvärt eller hur??


Jag skrev detta: MyzaaN - Princess Pink

okejsokejs:D

va ska du fixa med desingen då? :d <3

2010-01-06 @ 19:42:06
URL: http://myzaans.blogg.se/
Jag skrev detta: stylebyfashion

Intresserad av handsmycke, huvdsmycken, armband, halsband m.m. Kika då in på www.stylebyfashion.se. Vi har smycken för alla olika åldrar och personligheter.

Vill du kanske rista in ditt namn eller någon annans, ett speciellt datum kanske? Bestäm själv.

Mvh stylebyfasihon

2010-01-06 @ 21:23:10
URL: http://stylebyfashion.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0