Fattiga riddare...

är väl kanske inte den bästa maten att äta när man ska försöka banta, hade Chili Keso till det. (jag vet mina smaklökar borde troligtvis undersökas).

Men jag har fått all träning jag behöver idag iallafall, och jag har fortfarande bara ätit ca 1200 kcal totalt. Måste verkligen lära mig att äta bättre, kcal är för lågt varje dag men fett mängden är toppad för vad jag får äta varje dag.
Undrar bara hur jag ska kunna göra detta och samtidigt föda hela familjen, har nog skämt bort dem lite för mycket med feta såser etc....

Ja ja nog med det nu, ska vila lite på maten nu, har varit igång sedan klockan 05.30 i morse.

Kram kram

Jag skrev detta: -------------- NORA - HOTVOGUE ----------------

Hej hej! Ville mest titta in och kolla om du har en bra start på veckan:) Några planer? Kram :-)

2010-01-04 @ 18:03:37
URL: http://hotvogue.blogg.se/
Jag skrev detta: Mie

Hallå där, jo då. Så här långt är nog allt bra. Men jäklar vad det var jobbigt att ta sig igenom affären idag vid lunch utan att köpa ngt att gotta sig med lol. Näe annars är det nog en "lugn" vecka. Kan inte göra för mycket näs stora förändringar ligger i luften. Kram kram, ska titta in på din blogg oxå :)

2010-01-04 @ 18:21:08
URL: http://onlymie.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0