Emo.




Känner mig så jävla EMO just nu, fan oxå...
Man är ju som en besatt idiot, och suget vill ju inte försvinna!!
Ja, om ni inte redan gissat det, jag pratar om GODIS!!!

Man är ju värre än en narkoman alltså.
Har stått ute i köket och tittat i skåpet med godis minst en miljon gånger nu ikväll.
Sambon stoppade mig i sista sekunden,sa till mig att inte förstöra för mig själv nu när jag varit så duktig.
Så istället tog jag en rostad morots macka med Keso på.
Tänkte att det får väl suget i balans iallafall, vilket det gjorde, i typ 7 sekunder.
Efter jag hade ätit upp min macka gick jag in på facebook, och fan alltså, tror ni inte jag fick upp två olika reklam saker på ena sidan.
En om godis och en om bakning, med den mest underbara bilden på en chokladtårta jag nånsin sett!!

Känner mig helt ur lag nu, ska äta ett päron nu och se om det hjälper
annars får jag väl gå och lägga mig (allt för att inte trilla dit igen)....

Kram på er vänner!!

Jag skrev detta: Emmelist

hehe din stackare :P



men får du aldrig äta godis?

2010-01-11 @ 00:27:31
URL: http://emmelist.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0