Dags för film

Japp sista inlägget för idag.
Ska se på Fame (nyinspelningen från 2009) och sen lägga mig och läsa andra boken i Twilight serien
( Ja, jag är helt såld på den).
Lämnar er ikväll med en underbar sång:
(ja, jag vet...jag är helt såld på det nya albumet med Creed oxå)


<3 Älskar livet ikväll!! <3

Varma kramar på er i kylan.

Jag skrev detta: Linda

Hej o tack så jätte jätte mycket för din kommentar. Ibland tror jag att jag är skenklimakteriekossa med min Kärlek för jag är så himla blödig.

Din kommentar fick det att klumpa sig i halsen på ett bra sätt =)

Tack för länkningen oxå o tack för att du vill hänga med i mitt/vårat lilla knasiga liv.

2010-01-08 @ 21:23:16
URL: http://www.metrobloggen.se/psykfall
Jag skrev detta: MyzaaN - Princess Pink

haha jo jag kan tänka mig det :D

det blev faktist så att jag köpte den bruna ;)

hahah :D <3

2010-01-09 @ 00:24:22
URL: http://myzaans.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0