Dagens vikt.

Jaha..då var det en vecka sedan jag vägde mig...

Får väl säga att jag inte är speciellt nöjd denna veckan eftersom jag tydligen gått upp lite :S

Ställde mig på vågen imorse och den visade 98 kg exakt, kan väl lugnt säga att jag blev deprimerad! Men å andra sidan får jag väl skylla mig själv antar jag. Jag har bara tränat Zumba 3 ggr på hela veckan och jag har ätit ganska mycket mat. Jag har inte ätit något godis dock, men unnade mig en Coca Cola Light i förrgår.

Förstår inte riktigt hur detta kunde hända, men det blir till att hårdköra denna veckan som kommer nu.

Fan oxå!!


Jag skrev detta: Kan Dee Drawings

Jättefin blogg med fina bilder=)

2010-01-20 @ 02:33:24
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0