Dagen snart slut redan..

Visst är det underligt hur fort dagen går ibland??
Rusar bara rakt förbi liksom.

Jag får väl börja med att erkänna att jag har ätit lite för mycket idag, gjorde misstaget att inte äta något mellanmål på eftermiddagen, så när det väl var dags för middag här hemma vräkte jag formligen i mig maten. Och senast när jag tittade efter så var inte Pommes och ungsbakade fyllda baguetter säskilt bantingsvänligt lol :)

Förresten är nu så trött på vintern att jag har börjat titta på vår och sommarkläder/skor redan, allt för att få information om att vi nu ska få det värsta snöovädret i vinter imorgon. Jag är inte glad!! Hatar kyla och kalla vindar.
Men jag hittad dessa snygga sommarskor (tror att det är förra årets modeller), och om jag lyckas gå ner lite ska jag köpa dom, annars är väl risken att man ser ut som en kanelbulle på styltor.

De kostar iallafall 449:- och finns på Bonprix.se, en affär jag har hittat mycket i det sista.

Ja ja, dags för godnatt-sagor och annat.
Ska ha en kväll för mig själv...eller ja, typ iallafall.
Jag ska ta ett bad och göra ansiktsmask m.m i lugn och ro när barnen väl är i säng.

Vad gör ni ikväll då??
Kram kram

Jag skrev detta: Emmelist

bonprix e jättebra. väldigt bra priser!

2010-01-26 @ 22:58:06
URL: http://emmelist.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0