Äntligen...

Dags att sätta sig i soffan och börja njuta av den tredje boken i Twilight serien!! <3

Barnen sover äntligen och sambon spelar online.
Ben var ju inne i stan och sökte ett jobb förut, jäklar vad baggig jag blev!! Han ringde till dem igår och frågade om tjänsten fortfarande var ledig, och ja det var den. Sen frågade han om hans sambo (alltså jag) kunde komma med en ansökan imorgon (läs idag), men det gick inte för de tyckte att han skulle komma in själv och lämna den.
Så kvart över två tog han bussen in till stan idag för att kunna lämna in den själv, han hade peppat sig själv ganska länge innan och förberett sig på ett ordentligt samtal på svenska...
Han kommer dit, lämnar in sin ansökan till biträdet i butiken, hon ropar på den ansvariga och frågar om hon vill prata med Ben...svaret kommer att "Nej, låt honom bara lämna ansökan till dig". Biträdet säger tack och hej till Ben!! Jag menar vad fan?? Om han nu var tvungen att komma in själv med den kunde de väl för helvete ha pratat med honom iallafall??
Så han fick snällt sitta och vänta på bussen i en timma innan han kunde komma hem igen :S
Lider med honom faktiskt, antar att de inte ville prata mer med honom eftersom han A)Var kille och B)Bryter när han pratar svenska??!...Jäkla kärringar...

Men men, gjorde honom lite glad och köpte en ny mus till datorn :)

Förresten, jag har väl skrivit förut om Emmelist's helt underbara handsmycken?? Nu har jag hittat ytterligare en sida med otroligt fina smycken, Stansathjärta gå dit och titta eller varför inte beställ ett till dig själv??
Ska se om jag kan få ett med hela familjen <3

Ja ja, ska slappa nu. Ha det så gott ikväll!
Kram kram

Jag skrev detta: E - Bloggen om skönhet & mode ! - Tävling pågår !

Mm hon har fina :)

2010-01-15 @ 21:37:52
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Jag skrev detta: MyzaaN - Princess Pink

Hej snäckan ;) allt är bra själv då? jag kollad på lite lets dance och så :D själv ? kram

2010-01-15 @ 22:59:32
URL: http://myzaans.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0