Angry Old Lady..

Så känner jag mig idag!!

Undrar riktigt vart denna dagen tog vägen??
Kände mig lätt aggresiv på jobbet efter ca 4 timmar av konstant ringade i telefonen och efter att ha hört "-Marie?? Kan du...(Sätt in diverse saker att göra)....åt mig??!" av en viss person :S

 

Sedan klockan två när jag äntligen slutade hoppade jag på bussen och insåg snabbt att ingen sittplats fanns, och helt plötsligt hör jag en äldre man ryta till ett av skolbarnen på bussen "-Ställ dig upp på dina unga ben så att tanten kan få sitta ner!!".
Tog mig ett par sekunder att inse att gubben pratade om mig!!

 

Väl hemma storstädade jag huset, gjorde mat, tränade min "kära" Zumba (yes 1-timmes passet!), la barnen i säng, tog ett bad själv. Inser nu att klockan redan är 20.10 och att det bara är ca 2 timmar kvar av kvällen för mig tills att helvetet börjar imorgon igen...

 

WOOHHOOO, lyckliga jag../sarkasm av lol...

Tillråga på allt..
Följde barnen till dagis i morse, när jag hör mina små diskutera...
Alex: "-När man är gammal dör man"
Maxi: "- Gammel-mormor Maja är ju gammal!!"
Alex: "-Nej hon är inte gammal, hon är ung gammal."
Maxi: "- Men mamma är gammal iallafall?"
Alex: "-Ja, hon är nog det" (Jag börjar bli arg här, de tror jag är aldre än min egna mormor!!)
Båda vänder sig om mot mig och frågar : "-Mamma ska du dö??
Varpå jag nästan blir förbannad över att fyraåringar ens tänker på det sättet, men talar om för dem att jag kommer att bli mycket äldre innan jag dör (förhoppningsvis).
När vi väl kommer till dagis så går jag med dem in för att kramas hej då.
Maxi:"- Hej då mamma, älskar dig!"
Alex: "-Hej då min gamla tjocka mamma, älskar dig"..

Jävlar vilken bra start på dagen va??

Kram på er i kylan!!


Jag skrev detta: Petra

haha så där kan jag med känna mig ibland :D!

2010-01-12 @ 20:41:26
URL: http://acidbanana.blogg.se/
Jag skrev detta: Emma

Stackare kan nästan gissa vem du råkat ut för idag ;)Hoppas morgondagen blir bättre iallafall å sen e det ju snart helg igen :D

2010-01-12 @ 21:14:43
Jag skrev detta: Gunilla

Underbara barn du har....du vet väl att man får höra sanningen av barn...ler...trist att du fick en sådan dag...skönt att jag var ledig så jag kan inte vara den skyldiga....kan det börja på m eller??? kram

2010-01-12 @ 22:46:45
Jag skrev detta: Neha

Haha snygg bild:D

2010-01-12 @ 23:38:53
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0