Veckans vikt.


Ja det är väl synd att säga tt det går bra....
Undrar vad jag ska hitta på för att komma in i det igen, när magen börjar krångla pga min IBS är det så jäkla svårt att hålla någon diet alls.
Så ingen viktnedgång denna veckan snarare uppåt..
97.4 kg visar vågen denna morgonen och mitt mål att komma ner till runt 75kg till sommaren verkar allt längre och längre bort..

Ja ja, ny vecka, nya tag..antar jag...
Skäll lite på mig vet ja, så kanske jag skäms lite och kan starta upp igen lol..

Dags för en total lat dag, ska bara tvätta lite, promenera med Kaiser och sedan bara vara.
Fisktaco gratäng med potatis till middag idag, och inga barn hemma förrän imorgon.

Kram på er!!

Jag skrev detta: Emmelist

ja vem drömmer inte om våren :P idag har vi då snöstorm ute. underbart.

2010-02-21 @ 13:57:39
URL: http://emmelist.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0