Veckans vikt.


Japp, fan vad jag fuskar..
Har ju fuskat mest hela veckan, mått dåligt med magkramper etc och allmänt stuntat i dieten hela veckan.
Tror att jag har haft ont i magen tack vare att jag stuntat i hela viktminsknings uppdraget.
Har gått ner ett kilo sedan förra veckan men fortfarande inte förlorat tillräckligt...fan alltså!!
Så här står jag nu på 96.5 kg när jag enligt vad jag hade som mål borde vara nere på 93.9 kg...
Så tre kilo mindre viktnedgång...

Denna veckan som kommer ska och måste jag bevisa för mig själv att jag kan klara detta, kommer väl att ha en del huvudvärk igen eftersom sockret måste ut ur kroppen en gång till.
Men skam den som ger sig.

Kram kram

Jag skrev detta: Jessi Fox

darling, vad är det för diet du går på? hoppas du och dina tjejor haft en mysigt hjärtisdag! ;D

2010-02-14 @ 22:55:10
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0