Jag vet, jag vet..

Det är söndag idag, och egentligen skulle jag behöva uppdatera "Veckans Vikt"...
Men vad fan, jag har inget att uppdatera er om, samma vikt som förra veckan, och veckan innan det, och innan det :(
Så nu blir det lätt yoghurt morgon, middag, kväll hela denna veckan, och några bananer, kaffe och massor av vatten. Måste bryta mönstret på något sätt.

Så nu jävlar, är så piss-off på mig själv, jag började så starkt i januari, och nu har jag sabbat för mig själv hela februari.
Så mars månad here I come, nu jävlar i min låda!!

Kram på er iallafall.

Jag skrev detta: Emma

va försiktig nu du vet precis som jag att det bara blir som en ond cirkel :S Om man bara visste ett sätt att ta sig ur ekorrhjulet :( snygg den nya designen e förresten :D hoppas helgen vart lugn annars vi kan väl höras om fika nån dag kramar

2010-02-28 @ 19:09:32
Jag skrev detta: Mie

Jo jag vet gumman, men jag måste göra något. Hoppas att jag har ett så pass bra nätverk att om något händer så kan de smälla till mig på huvudet och få mig ur det :) Och du vet var jag finns dagtid, det är bara att slå en signal så ringer jag upp dig så kan vi bestämma tid och dag :) Kram

2010-02-28 @ 19:43:00
URL: http://onlymie.blogg.se/
Jag skrev detta: hunny

Lycka till! Förstår hur du känner och jag hoppas erkligen att du nåt ditt mål.

2010-02-28 @ 20:42:10
URL: http://hunnys.devote.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0