Visst borde jag..

...vara mer aktiv här på bloggen. Men mycket är på gång ute i vida världen och ibland hinner man helt enkelt inte :)

Det är mycket på jobbet hela tiden, barnen har massvis med saker som ska fixas och göras nu inför lucia och jul, huset behöver alltid städas och tvättkorgen bara växer.
Vet inte riktigt vad som har hänt men av någon anledning känns det ibland som om man skulle behöva mycket mer tid per dygn för att hinna med precis allt. Känner att jag snart blir som pensionärerna; "-det var mycket bättre förr".

Trodde förresten att jag aldrig skulle komma in till jobbet imorse, fan vad det hade snöat!!! Helt otroligt, man undrar ju verkligen hur jäkla lång denna vintern kommer att bli, och hur ont i kroppen man kommer att ha efter allt skottande. Kanske kan se det som ett träningspass dock, för dom har jag inte många av nu för tiden. Efter jul då jävlar ska jag börja igen, 20 kg kvar :)

Nu ikväll har min dotter haft premiär med sin drillning som hon började med för två månader sedan, tyvärr kunde vi inte vara där och titta på henne eftersom det var i stan och inga bussar går ut hit i obygden så sent på kvällen. Turligt nog har man en underbar moder som följde med sitt barnbarn och tittade och som låter henne sova där inatt. Tack kära mamma och pappa!!

Jaha ja, antar att det är dags att slappa lite nu innan det är dags att sova. Ska ju upp med tuppen och jobba imorgon igen.

Kram på er godingar!!!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0