Kall morgon.

Så jäkla kallt ute, men oxå så underbart vacker!! Frosten ligger överallt och trädet och allt ser ut som ett riktigt vinterlandskap, ja man längtar riktigt efter jul nu.

Hade ingen lust att vakna idag dock, men har man barn så är man ju så illa tvungen.

Idag ska det städas och tvättas lite, Mickis har ett spanska prov i skolan så vi får väl hålla tummarna för henne att det går bra :)

Hittat ett nytt sött litet spel till FaceBook, "Toy Factory" heter det, precis lagom litet spel att spela så här inför jul. Annars spelar jag ju inte så mycket spel längre. Kärleken längtar tills nästa vecka, och det hade jag oxå gjort om jag hade haft en större hårddisk på datorn. World of Warcraft släpper ju en ny expansion då, och det ser ritkigt bra ut så här långt faktiskt, så nu blir det första gången på 6 år? som jag inte kommer vara med och spela. Lite ledsamt faktiskt.


Jaha klockan är tjugo över sex nu, dags att snart ta upp barnen och fixa inför dagen.

Ha en underbar dag godingar!!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0