Ikväll ska vi mysa..

...faktiskt. Ska strax slänga ihop en lasange och efter vi har ätit ska vi tillsammans med barnen titta på " A Christmas Carol" från förra året och dricka varm choklad. Om ni inte vet vilken det är så är det en jul-film med Jim Carrey som ni kan se på bilden nedan.


Har haft en skön dag annars, fått en hel del tvättat m.m.
Min dotter skulle till tandläkaren idag, och min underbart snälla mamma tog med henne dit så jag slapp åka in till stan med bussen. Tack!!

Ja just det, jag lovade ju att visa bilderna på tatueringarna som kärleken gjorde, här har ni:



Jag tycker att de blev helt underbara <3

Men som sagt, dags att börja med maten nu. Ha det så gott så länge!! Kram kram


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0