Fasiken vad fort veckorna går nu..

nser sakta att man borde börja planera julafton nu kanske??
Det är ju för fasiken bara 11 dagar kvar!!
Har fått ganska mycket tid ledigt i jul oxå, vilket kommer att vara underbart.
Men tror att jag nog har det ganska bra på jobbet just nu eftersom jag faktiskt saknar en del av kollegorna när jag inte är där. Och framtiden ser ju ganska ljus ut där just nu.

Har haft en ganska bra helg, gjort färdigt hemsidan åt Nicklas, min tatuerare. Och även fått lite annat smått och gott gjort.
Fick ett ledsamt besked idag, en av min mors bästa väninnor avled under förmiddagen :(
Det var iofs väntat, hon led av en ovanlig blod cancer, men det är ju lika ledsamt för det. Kommer alltid att komma ihåg dig Berit och ditt underbart positiva humör du alltid bar med dig!! <3 <3 <3

En sång för dig så här i jultider, frid vare med dig.

Kram på er godingar, och ta vara på livet....


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0