Ibland alltså!!

Ibland vill man bara ge upp och bara vara..eller hur??

Av någon jävla anledning har jag så förbannat svårt att komma in i tänket igen när det gäller min diet...fasiken.
I januari gick det så underbart bra, jag lyckades sluta småäta och dela upp mina måltider som jag skulle.
Och i och med det lyckades jag gå ner ca 1 - 1½ kg i veckan.

Men nu...efter det att jag sabbade allt först med min dotters födelsedag (lät mig själv äta alla kakor, tårtor m.m.) och nu påsk (återigen lät mig själv äta allt gott jag ville) så kan jag inte sluta tänka på mat.
Jag äter och sen är jag mer hungrig och småäter konstant.
Inte fan kommer jag att lyckas på detta sättet!!

Så som sagt, ibland känner man verkligen bara för att ge upp och bara vara även om man som jag drömmer om att gå ner från sin storlek 48 till 42...

Kram på er!

Jag skrev detta: Amiee Whitney

sv: Thank you!!

I love your design _

Noo, I'm not partly Swedish but I have some Swedish friends and I used to blog from another website but after a little while it stopped letting me blog, so my friends recommended me to blogg.se :)

Haha, Eastenders, I don't really know, I guess it's just one of our main soaps here, I love it :P Is your husband British?

Thanks for commenting :D

xxx

2010-04-06 @ 21:22:22
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?? Adress:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0